luni, 13 februarie 2017

Geanina Terceanu

Dezvaluiri despre judecatoarea de la Tribunalul Bucuresti, Geanina Terceanu, cea care a recunoscut ca i-a achitat pe acuzatii din dosarul Transferurilor, dupa ce a primit mita. Ea a spus ca ar fi avut o relatie de dragoste cu Cristi Borcea. Acum, altceva iese la iveala. Iubitul judecatoarei, un taximetrist, sustine ca aceasta i-a povestit despre aventurile ei cu un interlop, dar si cu un primar. Totul s-a întâmplat în timp ce Geanina Terceanu este casatorita cu un judecator, care ar fi avut cunostinta despre relatiile extraconjugale. Ionel Ploiesteanu, iubitul taximetrist al judecatoarei Geanina Terceanu, le-a povestit procurorilor DNA toate detaliile intime din viata magistratului. Acesta le-a spus ca a avut o relatie sentimentala cu Terceanu, iar sotul ei stia de acest lucru.


Mai mult decât atât, Geanina Terceanu i-a mai spus iubitului taximetrist, ca în 2004 ar fi avut o relatie cu un interlop din Bucuresti, Cristian Rosca, liderul clanului Sportivilor. Aceasta ar fi ramas însarcinata cu interlopul, însa pentru ca amândoi erau casatoriti, a facut o întrerupere de sarcina."La începutul lunii ianuarie, doamna Terceanu mi-a cerut sa o duc cu taxiul de doua ori, la o policlinica. În aceste imprejurari, eu si doamna Geanina Terceanu am devenit apropiati, sentimental. În locuinta ei am mers prima data în martie 2015. În mai 2015, sotul doamnei Terceanu a aflat de relatia mea cu ea, moment în care eu si dumnealui am avut o discutie în fata blocului în care locuiesc, domnul Terceanu acceptând relatia mea cu sotia dumnealui.


"Doamna Terceanu mi-a povestit ca, în anul 2004, a avut o relatie cu unul din inculpatii din dosarul "Clanul Sportivilor", si anume cu Rosca Cristian, zicându-mi ca a locuit cu acesta 10-11 luni, la locuinta ei, unde ea statea cu chirie. Doamna Geanina Terceanu mi-a spus ca a terminat relatia cu interlopul Rosca, întrucât ea ramasese insarcinata, el fiind casatorit, ea fiind nevoita sa faca întrerupere de sarcina", a spus iubitul lui Terceanu. Sirul dezvaluirilor nu se opreste aici. Taximetristul Ionel Ploiesteanu a mai precizat ca judecatoarea Geanina Terceanu ar fi avut o relatie de aproximativ un an de zile si cu primarul din Popesti-Leordeni. Geanina Terceanu este casatorita cu un judecator, care a stiut permanent de relatiile ei extraconjugale, dar care a acceptat tacit situatia.


Geanina Terceanu facea parte dintr-o retea de judecatori care avea relatii cu oameni din lumea interlopa condusa de sefa sectiei penale a tribunalului, Antonela Costache, si judecatoarea Viorica Dinu. Cele doua judecatoare sunt acuzate de fapte de coruptie, dupa ce ar fi primit bani de la diversi interlopi pentru a-i favoriza în dosarerele aflate pe rol.

Articol preluat de pe www.stiripesurse.ro 

Niciun comentariu: