marți, 27 iunie 2017

Frumoasa Diana Lupescu

Diana Lupescu a fost si este una dintre cele mai frumoase actrite pe care le-a avut Romania vreodata, inca de pe vremea cand vedete se numeau fiintele inzestrate cu talent si cu realizari evidente, nu toate "botoxatele" si toate "parasutele" care apar la televizor doar ca sa le creasca tariful in pat. Diana Lupescu a imbatrinit decent alaturi de un mare actor, un om cu caracter frumos si un mare artist care este Mircea Diaconu. Diana Lupescu cu ochii ei mari, albastri, aproape violeti, si prezenta ei agreabila, debordând de feminitate în lumina reflectoarelor, a fascinat si continua sa fascineze in continuare cu frumusetea si talentul ei nemarginit.


S-a nascut pe 7 octombrie, la Bacau, si ati vazut-o în numeroase roluri, alaturi de mari artisti ai scenei românesti. Diana Lupescu a absolvit în 1978 Institutul de Arta Teatrala si Cinematografica din Bucuresti, sub îndrumarea dascalului Amza Pellea, maestru al artei dramatice, care i-a sadit în suflet, pentru totdeauna, pasiunea pentru teatru, cu toate formele sale. Aceasta pasiune i-a devenit, în timp, profesiune de credinta. Diana Lupescu s-a numarat întotdeauna printre actritele favorite ale regizorilor de film, pentru prezenta delicata, expresivitatea si controlul asupra jocului în fata camerelor de filmat.


Vasile Sebastian Dîncu (vicepremier): "...când am citit în revista Cinema ca s-a casatorit cu Diana Lupescu, frumoasa unor filme ale generatiei mele, l-am invidiat un pic, dar m-am si bucurat pentru el." Revista Formula AS, o publicatie saptamanala recunoscuta si foarte indragita de publicul cititor, despre Diana Lupescu: "O tanara actrita de-o frumusete ce taia respiratia. Venea din Bacau si se numea Diana Lupescu." Apropotv.ro: "...nu doar talentul, ci si frumusetea au fost câteva dintre punctele forte ale Dianei Lupescu. Digi24: "Este cunoscuta ca fiind una dintre cele mai frumoase actrite ale generatiei sale." Famouswhy.ro "Este o frumusete a anilor '80, in viata personala este discreta si dedicata familiei sale (...) Publicul larg a asezat-o deja in randul frumusetilor peliculelor romanesti." Scriitorul Marin Ifrim: "Diana Lupescu, o doamna de o frumusete incontestabila, sotia unui actor care nu mai are nevoie de nicio prezentare: Mircea Diaconu."


Diana Lupescu: "Atrageam priviri pe strada, primeam o gramada de biletele de amor, mi se facea curte in permanenta. La un moment dat, tot ceea ce mi se intampla devenise chiar putin agasant. Iar de la un punct incolo, profesorii, dar mai ales profesoarele, incepusera sa aiba un cui impotriva mea. Aveam chiar o profesoara de engleza care nu lasa sa treaca nici o ora fara sa ma inspecteze: ca de ce mi-am pensat sprancenele, desi eu nu mi le pensam, ca de ce mi-am facut parul nu stiu cum, desi nu mi-l facusem... ."


"Eu nu-i cred pe cei care spun ca n-au nici un regret si ca tot ce-au facut nu se putea face altfel. Privind in urma, si eu ma intreb cum ar fi decurs lucrurile daca, intr-un moment sau altul al vietii, as fi luat o alta decizie. Dar, pana la urma, eu sunt o fatalista. Cred in soarta", a mai declarat Diana Lupescu pentru Formula Ass. Diana Lupescu este casatorita din 1980 cu Mircea Diaconu si are doi copii, Victor Diaconu si Ana Diaconu. Gurile rele spun ca succesul ei se datoreaza tatalui ei, fost general de securitate dar realitatea este alta. Toate sursele biografice spun despre Diana Lupescu ca mama ei a fost invatatoare si tatal ei medic.


"Eu si Mircea nu ne-am aflat niciodata intr-o competitie. M-am maritat cu el cand deja facusem cateva filme si prinsesem un oarecare contur ca actrita. Ceea ce-mi doream era sa gasesc un om cu care sa pot sa vorbesc. Ba, mai mult, cu care sa simt ca pot comunica dincolo de cuvinte. Si exact asta am gasit in Mircea. Un om care sa echilibreze balanta, nu s-o destabilizeze." 

Filme cu Diana Lupescu:

Povestea dragostei (1977)
Iarba verde de acasa (1977)
Calculatorul marturiseste (1982)
Buletin de Bucuresti (1983)
Extemporal la dirigentie (1988)
Campioana (1990)
Fata Morgana (1981)

Niciun comentariu: