luni, 6 martie 2017

Soprana dama de companie

Dupa ce a divortat de starleta pentru adulti Sandra Romain, Paul Popescu este protagonistul unui nou scandal. În timp ce ultima sa posibila iubita îl acuza de santaj, acesta sustine ca soprana din Timisoara cu care ar fi format un cuplu ar fi vrut sa îi ia banii, având un trecut controversat. Daca la începutul anului anunta ca formeaza un cuplu fericit cu o soprana de la Opera din Timisoara, acum, Paul Sorin Popescu, fostul sot al Sandrei Romain (vedeta xxx) este din nou nefericit. Acesta s-a despartit de ultima sa iubita, Mihaela Ianculovici, care l-a reclamat la politie pentru santaj. Fostul impresar pentru adulti sustine însa ca ar fi aflat ca femeia a fost dama de companie în Austria, dupa ce ar fi dat de fostul “peste” al acesteia.


“Dupa ce am simtit ca ma însala, am dat de proxenetul care a angajat-o pe Mihaela la un bordel în Salzburg. Am înregistrat o convorbire telefonica între cei doi, în care Mihaela îi spunea ca nu poate veni în Austria, pentru ca a gasit un fraier din Caras, pe care trebuie sa îl faca de bani. Fraierul eram chiar eu iar ea credea ca am ramas cu ceva în urma divortului de Sandra”, sustine Popescu.


Ba mai mult, fostul star pentru adulti s-a trezit si cu o plângere penala din partea iubitei. “Fratele ei este sef de sectie la Politia din Timisoara si, probabil, s-a gândit ca ma sperie, când a depus o reclamatie pentru santaj”, sustine Paul Sorin Popescu. Totodata, Mihaela Ianculovici sustine ca nu ar fi avut nicio relatie cu fostul sot al Sandrei Romain si ca acesta ar hartui-o. “Din punctul lui de vedere, am avut o relatie. Din punctul meu de vedere, nu. Nu este adevarat nimic din ce sustine. Într-adevar, am depus plângere la politie, pentru ca ma hârtuieste, vine unde cânt eu si insista sa vorbeasca cu mine. Probabil o sa ne vedem prin Tribunal”, a declarat Mihaela Ianculovici, pentru Libertatea.



Sursa: libertatea.ro

Un comentariu:

Anonim spunea...

Add Me frumoaso. Facebook Alex Irimia alias Arian.